Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мінчак І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Мінчак І. 
Особливості сприйняття іншомовних художніх творів у контексті полікультурного виховання майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Мінчак // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_35
Визначено зв'язок мови та культури в підготовці студентів мовних ВНЗ. Розглянуто особливості художнього спілкування. Проаналізовано процес художнього сприйняття іншомовних художніх творів; виокремлено наступні необхідні механізми художнього сприйняття: ідентифікація героя з власним "Я", синестезія, асоціативність, часові рецепції, рецепційна установка, настроєність на сприйняття. Охарактеризовано взаємозв'язок художнього спілкування з художнім сприйняттям як фактору полікультурного виховання майбутніх учителів іноземної мови. Акцентовано увагу на здатності особистості до сприйняття художніх творів як такої, що потребує від майбутнього вчителя вміння включати емоційно-чуттєву сферу, культурний, духовний та емоційний потенціал, усвідомлювати умовність та життєподібність іншомовного художнього твору з усвідомленням індивідуальності характеру сприйняття.Определена связь языка и культуры в подготовке студентов языковых вузов. Рассмотрены особенности художественного общения. Проанализирован процесс художественного восприятия иноязычных художественных произведений; выделены следующие необходимые механизмы художественного восприятия: идентификация героя с собственным "Я", синестезия, ассоциативность, временные рецепции, рецепционная установка, настроенность на восприятие. Охарактеризована взаимосвязь художественного общения с художественным восприятием как фактор поликультурного воспитания будущих учителей иностранного языка. Акцентировано внимание на способности личности к восприятию художественных произведений как таковой, что требует от будущего учителя умения включать эмоционально-чувственную сферу культурный, духовный и эмоциональный потенциал, осознавать условность иноязычного художественного произведения с осознанием индивидуальности характера восприятия.The article is sacred to opening of features of perception of foreign artistic work the future teacher of foreign languages, by means of which he is attached to the foreign culture, customs, traditions, brings up in itself positive presentation, estimation about common to all mankind moral values, that in the future will assist the professional level of between cultural communication.
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.939 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Мінчак І. 
Функції іншомовних художніх творів у полікультурному вихованні майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Мінчак // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2010. - Вип. 89(2). - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2010_89(2)__77
Попередній перегляд:   Завантажити - 638.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського