Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мінчак І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Мінчак І. Особливості сприйняття іншомовних художніх творів у контексті полікультурного виховання майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Мінчак // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_35 Визначено зв'язок мови та культури в підготовці студентів мовних ВНЗ. Розглянуто особливості художнього спілкування. Проаналізовано процес художнього сприйняття іншомовних художніх творів; виокремлено наступні необхідні механізми художнього сприйняття: ідентифікація героя з власним "Я", синестезія, асоціативність, часові рецепції, рецепційна установка, настроєність на сприйняття. Охарактеризовано взаємозв'язок художнього спілкування з художнім сприйняттям як фактору полікультурного виховання майбутніх учителів іноземної мови. Акцентовано увагу на здатності особистості до сприйняття художніх творів як такої, що потребує від майбутнього вчителя вміння включати емоційно-чуттєву сферу, культурний, духовний та емоційний потенціал, усвідомлювати умовність та життєподібність іншомовного художнього твору з усвідомленням індивідуальності характеру сприйняття.Определена связь языка и культуры в подготовке студентов языковых вузов. Рассмотрены особенности художественного общения. Проанализирован процесс художественного восприятия иноязычных художественных произведений; выделены следующие необходимые механизмы художественного восприятия: идентификация героя с собственным "Я", синестезия, ассоциативность, временные рецепции, рецепционная установка, настроенность на восприятие. Охарактеризована взаимосвязь художественного общения с художественным восприятием как фактор поликультурного воспитания будущих учителей иностранного языка. Акцентировано внимание на способности личности к восприятию художественных произведений как таковой, что требует от будущего учителя умения включать эмоционально-чувственную сферу культурный, духовный и эмоциональный потенциал, осознавать условность иноязычного художественного произведения с осознанием индивидуальности характера восприятия.The article is sacred to opening of features of perception of foreign artistic work the future teacher of foreign languages, by means of which he is attached to the foreign culture, customs, traditions, brings up in itself positive presentation, estimation about common to all mankind moral values, that in the future will assist the professional level of between cultural communication.
| 2. |
Мінчак І. Функції іншомовних художніх творів у полікультурному вихованні майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Мінчак // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2010. - Вип. 89(2). - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2010_89(2)__77
|
|
|